viernes, 9 de diciembre de 2011

La classe de socials de baixa

La classe de socials ha estat de baixa. Però crec que justament ara és important el treball en ciències socials amb alumnes de secundària. Entendre el món en aquest moment és complicat. A mi em costa. Buscar fonts fiables, entendre el funcionament de l'economia, intentar veure què està passant, viure un canvi d'època en les nostre pròpis cosos és el que té. No és una crisi, és el capitalisme. No hi havia per tothom i les conseqüències, probablement, són aquest canvi d'època històrica. Dic probablement perquè, com ningú, tampoc no m'aventuro a fer previsions.

Em permetreu que aquest nou moment del bloc de la classe de socials sigui una mica més teòric. Bàsicament perquè no estic fent classes, bàsicament perquè vull llegir i buscar informacions però em costarà portar segons quines coses a la pràctica, bàsicament perque estic a punt de parir. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario