lunes, 4 de octubre de 2010

Viatjar amb mapes virtuals

Quan vaig conèixer google earth vaig flipar, però reconec que ràpidament em vaig passar a google maps i vaig al·lucinar. No has d'instal·lar res a l'ordinador (a l'INS no pots fer-ho si no ets administrador) i a més la qualitat era bastant bona. Després van inventar allò del ninotet que te permet veure com si estiguessis al carrer.
'
Ara estic absolutament enamorada de la pàgina de l'Institut Cartogràfic de Cataluna. Encara no me puc ni creure que hi hagi allà tota la informació que hi ha, ja m'he perdut un parell de vegades mentres buscava cosetas.

Ara que començarem a parlar del clima a la geografia de 2n, crec que farem servir bastant això

3 comentarios:

  1. Tu que ets una exploradora nata explora també la possibilitat dels mapes lliures http://www.openstreetmap.org/

    :)

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies. Guardat a marcadors.

    ResponderEliminar
  3. Doncs si la cosa va de mapes també pots guardar en els teus marcadors aquesta imatge http://goo.gl/Nxq6 (El «Verdadero tamaño de África», una imagen contra el «amapismo»)

    ResponderEliminar