lunes, 29 de noviembre de 2010

Wikispaces, què passarà?

L'altre dia vaig intentar treballar a classe amb la viquipèdia, però oh! espanto! resulta que passa alguna cosa a l'INS amb el proxy de nosequè que ens bloqueja (no sé si per seguretat seva o nostra o la del món mundial) i no podem editar la viquipèdia.
El molt ocurrent, virtuós i  mai ben ponderat coordinador d'informàtica del meu centre em va suggerir que m'obrís un compte a wikispaces, i jo, que molta idea no tinc però curiosa sí soc em vaig posar a trastejar.

La idea és que, aprofintat que estem treballant la Il·lustració, Diderot, d'Alembert i l'Enciclopèdia, les  i els alumnes escriguin un article sobre algún tema del seu interés.
Tradicionalment hem fet l'activitat en paper i les alumnes triaven llocs o espais del barri que els eres propers, el curs passar recordo articles sobre el TEB o sobre la plaça de les Caramelles (que el google maps anomena curiosament plaça de les "camarelles", en fin).
Aquest curs m'havia animat a fer-ho a la viquipèdia, però ves aqui que no ha estat possible, però como no hay mal que por bien no venga, doncs he après què es el wikispaces i ara veurem si aquest migdia ens en sortim. Ja us ho explicaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario