jueves, 9 de febrero de 2012

Treballem pel futur: Educació pública

L'educació és un dret i les que hi treballem tenim l'obligació de fer-ho bé i d'intentar fer la nostra feina en les millors condicions possibles. A vegades és la pròpia Administració (local, nacional o estatal) la que ens posa entrebancs i ens treu mitjans necessaris per fer bé la nostra feina però la nostra obligació cap al nostre alumnat i cap al futur de tota la comunitat és denunciar-ho. La setmana vinent, el dia 15, s'aprovaran uns pressupostos que retallaran els mitjans que destina aquest país a l'educació, a més d'empijorar les condicions laborals dels que hi treballem.

No sé els demés però jo quan em baixen el sou, quan augmenten les ràtios, quan redueixen el temps dedicat a coordinació i preparació de classes, quan treuen ajuts per fer activitats fora del centre, quan em treuen permisos de maternitat, reduccions de jornada per cura de fills, etc. sento que els que manen pensen que la meva feina no val una merda i que l'esforç per tenir una educació pública de qualitat és una idea romàntica del segle passat.
Em sento pagant un banquet on ni tan sols ens han convidat.


Algú ha creat el bloc 15 de febrer groc, en aquest bloc trobareu recursos didàctics per explicar el que ens està passant  i el que ens espera si no ho aturem. Hi ha activitats per tots els públics i un lacrimògen espai:  "No me la vull treure del cap" per posar la banda sonora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario